Stichting VSV

Op 6 januari jl. werd tijdens het VSV Zaalvoetbaltoernooi € 619,35 ingezameld voor de constructie van onze 26e waterbron, waarvoor onze hartelijke dank! Tijdens het VSV Eindtoernooi op 1 juni a.s. gaan wij hier een vervolg aan geven. Het totaal benodigd bedrag voor de constructie is circa € 1.200. Wij rekenen ook dan op uw steun.

1 juni 2024

VSV Eindtoernooi.

Afsluiting van het seizoen 2023/2024. Dit vindt plaats bij v.v. Nederhorst en staat in het teken van de constructie van onze 26e ‘Waterbron voor Kenia’.

08.30 uur: aankomst

09.00 uur: start van het toernooi

12.10 uur: einde toernooi en prijsuitreiking

12.30 uur: einde programma

Het spelschema staat binnenkort op de site!

Probeer zoveel mogelijk met elkaar mee te rijden i.v.m. de beperkte parkeerruimte op het complex.

Het toernooi wordt gespeeld op het hoofdveld. Bij aankomst aanmelden bij de organisatie (op de tribune). Kleedkamers zijn beschikbaar en blijven open. Dus na het omkleden spullen meenemen naar het veld. EHBO is aanwezig (op de tribune).

De wedstrijden worden begeleid door een Spelbegeleider (jeugd van v.v. Nederhorst). Graag respect voor deze jonge vrijwilligers!

Wij verwachten van alle deelnemende kinderen, ouders/verzorgers, opa’s en oma’s etc. een bijdrage van tenminste € 2,- per persoon.

Tijdens het toernooi wordt hiervoor geld ingezameld door de leider(s) van het deelnemend team. Het totaal ingezamelde bedrag kan contant of middels een QR-code ter plekke aan het bestuur worden afgedragen. Wij rekenen op uw steun!

Ebunuku Spring (augustus 2010). Waterbron #4